Lycka!

Ojoj. Inatt sov jag bra. Lade mig strax innan 10 med en nytankad Isabelle i spjälsängen. Hon vaknade till vid 1 men nöjde sig med nappen och sen vaknade vi halv 3 igen och hon fick en flaska mat. Sov sen till halv 7 då vi gick upp. 
Detta är den lyxigaste natten på lääänge! Hoppas på många fler... ;-) 

Idag höll jag Jesper hemma och vi håller på att städa och plocka fram alla tomtar. Behövs såna dagar oxå. Han har ju vart hostig och trött och väldigt mammig så tänkte det skulle vara han och jag ( och Belle då...) en liten stund. Får se om vi kan bli av med den eviga hostan. Nu har Isabelle börjat oxå. Det känns inte roligt alls. 


Nu ska jag snart sätta igång med min nya fotovägg. Har haft den på Jespers rum men där ser ju ingen bilderna plus att jag har ju nya på Isabelle som måste upp. Blir fint här nere i vardagsrummet och så får man lite mer glädje av alla bilde! 



Lika som bär? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0