Melissa Horn

Igår var det dags för Sandra och mig att gå på Melissa horn i örebro. Det var en riktigt bra spelning och hon var jätteduktig live. Älskar hennes röst och låtar. Värt pengarna! :-) 
Innan käkade vi på pitchers och tog en drink. Efteråt tog vi några irish coffee med min faster och hennes man som vi fick lift med till Hallsberg. Därefter hämtade mamma upp oss och skjutsade oss resten av vägen. 
Det var en toppenkvöll trots att jag fick lite ont i huvet... 

Natten däremot var allt annat än toppen. Jag sov nog 3 timmar. Jesper vaknade hela tiden och grät så till slut låg han och jag nere i soffan och sov . Somnade typ 5... Inte konstigt både han och jag är trötta idag! 
Vet ju inte varför heller. Väldigt jobbigt! :-( 

Idag skulle vi egentligen ha åkt till min syster för att fira henne och min systerdotter. Tyvärr fick vi lov att stanna hemma för vädret är inte det bästa för att åka långt. I varje fall inte för mig. Vill inte riskera nått med barnen i bilen och även om man kör lugnt själv så gör ju inte alla andra det. 
Vi får fira dom vid ett annat tillfället helt enkelt. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0