Nu är julen över

Det känns ganska skönt att julen är över för denna gång. Trots att vi har haft väldigt bra dagar så blir det lite intensivt. Måste dock säga att barnen har tagit det riktigt bra med sena kvällar och mkt folk. 
Juldagen spenderade vi mest hemma och lekte med de nya sakerna. Åkte iväg en sväng till farmor och farfar och fick paket där. Till Jespers stora glädje fick han en snowracer. Så nu får det gärna komma snö! 
Annandagen var det full fart igen. Jullunch med pappa ,min farfar ,faster och alla syskon . Vi hade knytis och mkt mat blev det. Fick äntligen äta min efterlängtade oreomudcake. Så jäkla god men så mäktig samtidigt. Världens mest ohälsosamma kaka skulle jag tro... :-) 
Det blev paketutdelning även här. Fina saker fick vi och barnen av pappa. 
Sen efter fikat bar det iväg till svärisarna för middag med dom och Fia och Johan. Ännu mer god mat och cheesecake till efterrätt. Behöver jag säga att det är otroligt skönt att ha fastedag idag?! ;-) 


Är väldigt nöjd och glad över denna jul. Allt blir så mkt roligare med barnen. Och för varje år kommer det bli bättre! ( lite rörigare, tokigare men tusen ggr mer kärleksfull! ) 


Provkörning av snowracern! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0