Ont, ont!

Nu börjar magen göra ganska ont. Men det kommer och går. När man får en sån där topp på mensvärken slungas man tillbaka till förlossningen. Vad man känner igen smärtan. 
Fast denna smärta leder ju inte till nått lika bra... 

Dagen spenderas hemma. Jesper är på dagis och det gick riktigtbra att lämna. Han ville börja gråta men sen glömde han nog bort varför han skulle gråta. Han vinka glatt i fönstret när jag gick. Hoppas det fortsätter så!! 

Igår var det träning. En ganska loj träning med skottlövningar. Fast det var bra för jag har ont i hälsenan och skjuter som en kratta. I varje fall när det gäller. 
Tränaren pratade innan om vi kunde säga nått plus och minus med oss själva från förra matchen. Helt ärligt kan jag inte säga att jag gjorde nått bra, men inte heller att jag gjorde nått jättedåligt. Är bara ljummen, fisvarm. 
Skulle man vara soprutten kunde jag ju åtminstone sluta och börja med nått annat. Och om jag vore bra skulle det ju göra saken roligare... Haha 
Det här kanske inte är min grej ändå?! 
Skulle kanske gå tillbaka till mina grabbar och spela på latjonivå istället. Så mkt enklare, och så mkt lättare. Och framförallt mkt mindre snack.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0