Rea

Jag tycker verkligen inte om mellandagsrean. Får lite panik när jag tänker på allt folk som trängs och är helt galna. Jag är inte gjord för att hitta bra fynd i de lägena. 
Har absolut inga problem att köpa nedsatte saker , bara att göra det när tusen andra ska ha samma saker, helst samtidigt oxå. :-) 
Lite synd egentligen för jag är i behov av barnkläder nu. Den lilla växer ju ur allting nu och jag har knappt nått som passar henne. Knubbisen. Behövs nytt till den store med. Får kolla på nätet efter reor. 
Såg de har cubus på nätet och de har 30 procent rabatt på allt... 
Vore nått... 


Nu slökollar vi på hobbit. Såg den på bio sist när jag var gravid. Undra om Isabelle kommer ihåg det?! ;-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0