Sitter lull

Den lilla är inte så liten längre. Nu sitter hon mer och mer upp. Vissa dagar går det himla bra och andra hittar hon inte riktigt balansen. Men det går framåt! 
Vad fort det går nu. Det händer så mkt. Hon rör sig ju mer på golvet oxå. Och är fullt medveten om vart jag är nånstans. Och Gud nåde mig om jag skulle försvinna utom synhåll! ;-) 
Sover så mkt bättre nu när jag inte ammar längre. Nu kan det gå 6 timmar innan hon behöver äta första ggn på natten. Ger man henne ganska sent så får man ju några timmars sömn ! 
Hon sover fortfarande 3-4 ggr på dagen. Olika långa stunder, vi har ingen mall där än. Beror lite på vad vi gör om dagarna såklart. Ibland sover hon 20 min , ibland 2 timmar. Synd att man inte vet innan vilket det blir... Haha 


Snart 6 månader. Ett halvår. Galet. 
Dags att vakna upp nu tror jag! 




Kommentarer
Postat av: amanda

Älskar valkarna på knäna :)

2013-12-18 @ 19:53:05
URL: http://mammatillz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0