Snökaos!

Vaknade av att det blev strömlöst. Det första jag tänkte var att jag skulle bli utan kaffe. Sen kom jag på att jag inte kunde värma vatten till ersättning... En av nackdelarna med att ha slutat amma. Men det löste jag genom att värma över ljus. Funkade ju kanon! 
Strömmen var borta några timmar så vi slapp vara utan hela dagen som tur är! Dessvärre har vår telekabel gått av igen. De var ju här och fixade i måndags . Slarv antar jag . Och nu får vi väl vänta till måndag igen. Bra Telia! 


Undra om man ska våga sig ut ikväll? Känns onödigt. Kanske bara ska laga nått gott här hemma. Men då måste bi handla först och då måste jag ändå åka. Fast behöver ju inte åka så långt iofs. 
Får se. 
Imorrn blir det dock utgång! Jag och Sandra ska på Melissa horn! Ska bli så roligt. Vi tar nån drink och äter mat innan och fortsätter nog med en drink efter då konserten var slut kvart över 9. Lite tidigt att åka hem då tänker jag... ;-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0