Ryggont

Vaknade imorse och trodde jag hade brutit ryggen. Måste ha legat väldigt konstigt inatt.
Känner av det onda nu med. :-(
Hoppas det går över tills imorrn. Vill inte ha ont i ryggen innan man sätter sig i en bil flera timmar mot Ullared!
Det får man nog ändå...

Annars är jag taggad inför morgonens äventyr. Listan blir bara längre och längre men jag har egentligen inget som jag bara måste köpa. Skönt att slippa den stressen.
Blir väl en del kläder, mest till Jesper, sen lite babygrejer . Ska kolla efter nått till hemmet oxå.
Annars ska jag ta det lugnt och inte springa runt som en toka därinne!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni får ta många pauser på vägen :) Jag blir avis. Jag vill också åka dit och shoppa. Jag har kollat deras blogg och de har en hel del fina grejer!

2013-02-26 @ 10:23:31
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Sofie L

Vad avis jag är på dig, jag vill oxå dit igen! Hoppas ryggen blir bättre!

2013-02-26 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0