V 22

Tiden springer iväg.
Tänk, smart är bebis här.

Jag mår ganska bra just nu.
Tröttheten är under kontroll för tillfället, det är väldigt , väldigt skönt!
Att slippa gå som en zombie hela dagarna är underbart. Klart man är trött på kvällarna men då kan man ju gå och sova!
Har lite mera sammandragningar men de är inte så farliga.
Gått upp runt 4,5 kg nu . Visste att jag skulle komma ikapp nu när sötsaker är det enda jag blir sugen på.
Inga nya synliga bristningar än, de gamla är lite rödare bara.

Lillis är en ganska aktiv bebis. Har vaknat på natten av mkt rörelser men det är nog kvällstid vi har mest vakentid.
Man ser tydligt på magen var lillis ligger och hur det sparkas och rör sig.

Det sämsta just nu är att jag tappat massor av min kondis . Blir flåsig av minsta lilla!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min lille är aktiv på förmiddagarna och på kvällarna. Särskilt på kvällarna. Ibland känner jag rörelse när jag vaknar på nätterna också. Man kan ju undra hur mycket (eller lite) man kommer att få sova sen egentligen! :)

2013-02-14 @ 10:57:34
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0