2013

Då var det nytt år då.
Blir svårt att toppa förra då jag var hemma med sonen och fick se hans utveckling dag för dag.
Men vi fyller ju på familjen med en till medlem så det blir nog ett minst lika bra år för att inte säga bättre!

Gårdagen var lugn och trevlig. Åt supergod mat, snittar , soppa, varmrätt och efterrätt. ( jag bjöd på Pavlova som blev så jäkla bra! )
Behöver jag säga att jag var något mätt sen!?
Enda nackdelen med bebis i magen att man inte får plats med så mkt mat man vill äta.... ;-)
Åkte hem innan tolvslaget till hunden och var nog i säng vid halv 1. :-)



Idag går vi in i v 16. Galet.
Och så är det 3 (!) veckor kvar till rul!!!

Låt dessa veckor gå skitfort tack!



Btw, nån som har blogg. se som vet om man kan svara på kommentarerna i appen?
Jag använder ju aldrig datorn och då blir det så dumt med svaren! :-/


Kommentarer
Postat av: Lin

Nej, tyvärr är appen kass! Går bara att svara på dator eller om du loggar in på ditt konto i webbläsare (kan du ju även göra på smartphone/surfplatta). Annars får man väl göra som du, skriva en kommentar som svar :)

Svar: får försöka sluta lata mig och ta datorn....=)
enmagetill.blogg.se

2013-01-01 @ 12:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0