Breakdown

Igår innan jag skulle iväg och jobba bröt jag nästan ihop.
Ingenting var bra. Såg förjävlig ut, nya finnar, håret var svårarbetat. Röda fläckar i ansiktet.
En riktig skitdag helt enkelt.

Och som pricken över it så ringer maken från skogen och säger att svärmor kommer och hämtar Jesper istället för att ha honom själv...
Då blev jag pissed of!
Ska det vara så jobbigt att ha sin son en dag?!


När jag väl kom till jobbet så blev jag på bättre humör. Skönt att kunna släppa allt och bara vara jag.
Satt mkt i kassan och det var kul att prata med alla kunder.
Hade även en bra arbetskamrat att jobba med så det blev en perfekt jobbkväll.
Det var nästan så jag inte ville åka hem... :-)

Och vad gör vi idag då?!
Jo, jag och liten är väl hemma medans mannen är i skogen.
Som en vanlig helg alltså.
Kul.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Såna där dagar är aldrig roliga.
Idag bröt jag ihop. Bara för att jag inte fick igen jackan. Och för att jag är trött. Och för att det ALLTID ser ut som en kaos här hemma, fast jag inte gör annat än städar.

Och så bröt jag ihop för att jag grinade. Jag grinar sällan. Och jag hatar det. Men under denna graviditet verkar jag grina för allt, allt, allt ;)

Kram

2013-01-27 @ 13:00:01
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0