En dålig känsla

Snart en vecka kvar till ultraljudet.
Och jag har blivit nervös.
Tänk om det är nått fel på bebis. Tänk om det är så mkt fel att vi kommer behöva att föda bebisen nu. Eller att de ser fel på hjärtat.
Jag vet att den lever för jag känner den. Men det betyder ju inte att allt är bra.

Ska inte ha såna här tankar, varken bra för mig eller den lille.

Vi håller fortfarande på att diskutera om vi vill veta könet men det känns löjligt att ens tänka på det innan vi vet att allt är bra.

Fasen.
Önskar att jag kunde låta bli internet en stund.
Det kommer alltid upp sorgliga historier som man egentligen inte vill läsa men kan inte låta bli.
Nej, ska få in lite friska tankar.
På onsdag ska vi träffa en bebis på 1,5 månad så det ska bli mysigt!


Kommentarer
Postat av: Lin

Jag är ju likadan... försöker tänka positiva tankar och BARA vara glad, men ändå så smyger de sig på lite lömskt, den där oron.
Och det är jobbigt att samtidigt längta och känna oro inför ultraljudet! Kommer nog ha både hjärtklappning och handsvett när det är dags imorgon...

2013-01-14 @ 21:41:25
URL: http://babybake.blogg.se
Postat av: Sandra

Längtan och oro samtidigt, ja fy fasen! Jag ska på ultraljud på fredag och jag är toknervös samtidigt som jag tycker att det ska bli spännande. Självklart är man orolig, gravidhjärnan lyckas alltid smita in några deppiga tankar... Men det är klart det kommer gå bra! :)

2013-01-15 @ 13:36:47
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0