Energi sökes!

Jag är så seg och trött. Fick jag så skulle jag lugga i soffan och glo tv hela dagen lång.
Samtidigt har jag spring i benen och vill göra nånting!
Ska gå ut en promenad idag i varje fall, sen kan man ta soffan med gott samvete... :-)


Tror inte det var bra att känna bebisen så tidigt för nu när jag inte kännt den så blir jag såklart nervös...
Vet ju att det räcker med att de vänder sig innåt så känner man inget längre.
Aldrig ska det få vara bra.... ;-)

Hoppas på åtminstone ett sprattel idag!

Förövrigt hade jag ganska ont i magen igår, kändes som att jag behövde gå och hålla upp den för den kändes tung.
Växtvärk antar jag för det streta nått enormt.


Kommentarer
Postat av: Lin

Är du trött så vila! Och en promenad gör säkert gott, det brukar alltid kännas skönt efteråt!

Hur känns det när du känner bebben? Sprattlar det, kittlar eller som gaser? Jag vill oxå!! :)

2013-01-02 @ 15:40:53
URL: http://babybake.blogg.se/
Postat av: Sara

Blev en kort promenad, nu blir det vila resten av kvällen!!!

Känner att det rör sig, ingen spark eller så utan mer som att en fisk skulle vända sig i handen...
Vad svårt det var att förklara.
Men jag känner igen det fast jag känner det mkt tydligare nu.

Som sagt så måste jag vara stilla annars skulle jag nog missa det, ligger med en hand på magen i soffan det är då det helt plötsligt kan komma. :-)

2013-01-02 @ 16:03:26
Postat av: Sussi

Ja, jag tror jag skulle bli livrädd om jag inte kände honom på en hel dag bara för att jag varit bortskämd och känt honom varje dag under hela julhelgen... Och då även fast jag har min moderkaka i framvägg..

Önskar dock ibland att han kunde ge sig till känna när jag själv ligger ner och är alldeles stilla. Vore så mycket enklare då =) Nu kan det komma huxflux och helst när jag är i rörelse. Man vill ju gärna ha lite lugn och ro o mys när man känner honom =)

2013-01-02 @ 16:07:12
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Lin

Alltså, nu är jag nästintill exalterad! :P Satt i soffan igår och tyckte mig känna precis det som du nyss beskrev, "som att en fisk skulle vända sig i handen"! Det var snett nedanför naveln på vänster sida, men jag trodde bara att det var gaser eftersom jag haft magknip. TÄNK OM DET VAR PYRET! jag väljer nog att tro det :D haha

2013-01-02 @ 19:29:48
URL: http://babybake.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad roligt!!!
Klart det kan bebis!!!!! :-)

2013-01-02 @ 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0