Fullt upp

Hade en hektisk dag igår. Varför vet jag inte för vi skulle inte göra nånting egentligen...
Jag fick en förfrågan om jag ville åka till Marieberg en sväng så jag hängde på.
På hemvägen skulle kompisen och hennes kille bara in och beställa sin barnvagn. Bara och bara...
Är glad att jag inte behöver köpa nån ny.
Tror det var mer funktioner och allt möjligt.
Efter typ 45 min hade de i varje fall bestämt sig. :-)

På kvällen var jag på möte med innebandylaget och sen tränade jag.
Det gick faktiskt bra att träna trots att jag inte är lika snabb som förut...

Hann inte ens lägga upp nån magbild för v 18 ju! :-)
Nu är det mindre än en vecka till rul!!!!


Kommentarer
Postat av: Lin

Snart, snart RUL! Och det kommer gå superbra :)

Jag har ju inte heller lagt upp någon vecka 18-bild! Vi får väl göra det ikväll :)

2013-01-16 @ 10:15:18
URL: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0