Massa magar

Har nyss vart och fikat med 2 av mina närmaste vänner som oxå är gravida.
Den ena i v 25 och den andra ligger 6 dar bakom mig.
Ganska kul faktiskt att vi alla satt där med varsin hand på magen och pratade om vad som komma skall.

Vi planerade för en tur till Ullared här snart. Möjligt att det blir nu i slutet av jan eller första veckan i feb.
Kul ska det bli hur som helst.
Jag är på jakt efter en baby vakt och ett bytt skötbordsunderlägg.
Sen kommer det garanterat följa med lite annat.... :-)


Idag alltså v 17.
Känns väldigt bra och jag är så glad att jag inte oroar mig så mkt längre. Säkert för att jag kan känna bebisen ibland.
Har gått upp dryga kilot kanske. Undrar när jag börjar gå upp på riktigt.
Mitt sötsur har kommit ikapp på riktigt så snart säger det poff på vågen!
Och ja unnar mig godsaker lite för ofta...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad härligt att ha kompisar som är gravida samtidigt! Den turen har tyvärr inte jag. Kanske ska gå i sån där mammagrupp sen så man får lite sällskap om dagarna utöver min mamma...? :)

2013-01-08 @ 14:25:50
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Sussi

Det är något visst med att träffa andra vänner som är gravida =) Så mysigt att man delar en sådan häftig upplevelse.

2013-01-08 @ 20:42:24
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0