Misstankar!

Var på middag igår med makens släkt och då var min svägerska såklart med.
Både jag och maken reflekterade över att hon såg så sjukt trött ut. ( vilket hon sällan gör)
Funderar på om de lyckats bli gravida igen...
Får se om jag får några mer misstankar framöver.
Har även en känsla av att min svärmor vet nått som inte jag vet. :-)
Jag är en sån fruktansvärt nyfiken människa så de finns inte. Och jag kan lova att jag brukar snoka reda på mer saker än jag borde. ( utan att vara jobbig! )

Men jag hoppas så att det är deras tur bu. Dom behöver det verkligen.
De verkar i varje fall väldigt positiva över framtiden , och det är alltid ett bra tecken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0