Ooont!

Har fortfarande ont i magen.
Why?!

Imorrn går vi in i v 17!
Plus att det bara är 2 veckor kvar till rul.
Förut tyckte jag tiden gick så fort. Men nu är det segt tycker jag.
Har bokat in mig på lite fika och andra äventyr så tiden går fortare!! :-)


En annan rolig grej är att idag släppte jag nyheten på fb. Fast jag smög in det i en bild.
La ut en bild på sonen och skrev storebror mumsar fruktsallad.
Några reagerade i varje fall... :-)

Får göra ett bättre försök efter rul.
Om vi nu kommer dit.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Har också 2 veckor till rul och tiden går så långsamt!!!!

Postat av: Lin

OM ni nu kommer dit? Klart ni gör, 2 veckor går fort!! Om en vecka kommer ni tänka "oj, är det bara en vecka kvar nu?!". Så är det för oss iaf :)

2013-01-07 @ 22:59:19
Postat av: Sandra

Håller med, klart ni kommer dit!

2013-01-08 @ 10:54:17
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0