Sömnlös

Är så trött efter gårdagen på jobbet. Slutade 22 , hem och sen kollade vi på en film innan läggdags.
Somnar utan problem men vaknar upp kissnödig och efter det kan jag inte somna om.
Låg och vände och vred i över en timma. Sen vakna liten....

Har haft problem med att somna om flera kvällar i rad. Det tar verkligen på en och jag känner mig inte alls utvilad när jag vaknar.

Vill ju vara pigg och glad hela dagarna och leka med sonen och inte snäsa åt mannen...


Ikväll blir det middag med makens släkt . Tjälknöl, gott!


Gårdagens kvällsmage...


Kommentarer
Postat av: Lin

Vilken rund och go kalaskula du har nu!! :)

2013-01-05 @ 14:58:19
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0