Vägen mot förlossning

Jag ser verkligen fram emot kommande förlossning. Helst skulle jag vilja snabbspola dit.
Jag är inte alls rädd för den, trots att jag vet hur ont det kommer göra. Men det är så värt det.

Det är så spännande att inte veta hur det ska bli, när det ska bli. Kommer jag föda för tidigt igen?! Eller kommer det bli på bf eller rent av 2 veckor efter ?!

Hur kommer den starta?
Blir det vattenavgång denna gång med. Kanske börjar det med värkar. Tar det färre eller fler timmar än sist?

Jag har ju nått att jämföra med nu. Det hade jag inte förra gången. Föredrar nog kanske denna gång... :-)

Så mkt tankar på en gång. Härliga tankar.
Det allra mest spännande är att se vem som finns inne i magen. Och hur kommer Jesper reagera?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Samma här, längtar otroligt mycket! :)

Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Åh jag längtar med !!

Och jag minns skillnaden med att få nummer två var att man tog allt så mycket lugnare. Man visste vad som hände, vad som skulle hände och vad man skulle göra :)

2013-01-28 @ 20:09:27
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Mejbibejbi

Ja nu är det ju mer spännande då man kan jämföra, vet på ett ungefär hur det ska kännas när det sätter igång etc ;)

2013-01-28 @ 21:04:08
Postat av: Lin

Vilken fin bild och fint inlägg! :) vad skönt att du inte blivit "avskräckt" av förra gången! :D

2013-01-28 @ 21:34:54
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0