Vilse

Idag åkte jag till Örebro för att luncha med en gammal vän.
Efter att ha åkt fel ca 5 ggr kom jag till slut fram och hittade en parkering, vilket inte heller var så lätt.
Helt sjukt vad bilar de är överallt i stan.
Tacka vet jag automat och googlemaps...
Hur som helst så hade vi en trevlig dag och Jesper och hennes Erla busade runt.
När jag skulle hem åkte jag bara lite fel men det var snabbt löst! :-)
( anledningen till att jag bor på landet)

Bebisen vart helt galen i bilen hem och jag kände den massor. Ville helst av allt bara stanna och känna på magen .
Det var riktigt häftigt!
Det var nästan som sparkar.
Pratade med kompisen som är i v16 och hon känner sparkar tydligt. ( så jag är inte så konstig ändå)
Hon kände väldigt tidigt med sitt förra barn oxå. Olika det kan vara från person till person och graviditeter!


Igår tränade jag innebandy. Det var tufft kände jag. Magen hoppade runt och jag fick flås direkt. Men kul var det.
Får se om jag orkar köra imorrn oxå. Jag kan ju kliva av när jag är trött och välja vilka övningar jag vill göra så det känns bra.
Det är ju trevligt att träffa alla , man blir ju lite utanför när man vart borta så mkt.


Kommentarer
Postat av: Lin

Vad härligt att få känna det så tydligt!
Jag vill oxå!! Haha :) Jag försökte skaka liv i luckan ibland, men utan resultat än så länge... :P

2013-01-09 @ 17:22:28
URL: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0