Aldrig mera?!

Satt just och pratade med maken om förlossningen.
Fick en klump i halsen när jag insåg att jag kanske aldrig får vara med om det igen.
Det är verkligen så underbart hur ont det än må göra.
Just det där ögonblicket när bebis är ute och man får upp den på bröstet för första gången.
Jag skulle kunna gå igenom tusen jobbiga graviditeter till bara för den där lilla stunden!

Om det blir nån mer bebis för våran del får framtiden avgöra men då dröjer det några år. Men troligtvis inte.
( fast liiiite hoppas jag i smyg...)

Nu har vi haft turen att få två fina friska barn och det är jag väldigt tacksam över och det är ju det som är huvudsaken!


Kommentarer
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Det där ögonblicket när man får upp en liten skrikande, skrynklig, blå bebis på bröstet, det är ett ögonblick som slår allt! När man får räkna fingrar och tår, kolla vem liten är lik och känna den där otroliga lyckan som man känner då!!

Som det känns nu så vill jag absolut ha en till! Men vem vet om jag känner samma sak om ett år när Ingrid springer omkring som värst ;)

Kram

2013-07-08 @ 08:00:35
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Camilla

Satt precis och läste igenom din förlossningsberättelse och drömde mig tillbaks till min egen. Min förlossning gick också superfort och var jättebra och jag saknar också the moment när man får upp det helt nya livet på magen och allt är så underbart! Har bara ett barn men önskar syskon till henne :)

Svar: Ja, det är verkligen en speciell känsla! Då har du nått härligt att se fram emot i framtiden förhoppningsvis! =)
enmagetill.blogg.se

2013-07-12 @ 20:07:00
URL: http://cammycupcake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0