"egentid"

Idag tog jag mig egentid i form av en promenad. Eller ja, med egen menar jag då med mitt lilla bihang Isabelle.
Och Atlas fick visst oxå bli med.
Fast det är ju helt klart roligare med sällskap.
I varje fall så skönt att äntligen kunna röra sig ganska smärtfritt. Blygdbenet bråkar lite än men det är det ända!
Så glad att det inte blev värre.

Jag var tvungen att få lite frisk luft oxå för mitt huvud höll på att sprängas och mitt humör var icke i chack efter en hel eftermiddag ensam med båda barnen.
Jesper testar mig hela tiden och kastar grejer och vill ha uppmärksamhet så fort jag ägnar nån minut åt Isabelle, vilket behövs vid amning och blöjbyten.
Hoppas det blir bättre snart för nu är det inte roligt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0