En bättre dag!

Idag har helt klart vart bättre än igår!
Inte så mkt gnäll alls faktiskt. :-)

Vi har gått en alldeles för lång och skumpig promenad så båda barnen somna. Vilket ej var planen. Och jag har inte rört på mig så mkt på flera månader så jag var genomsvett!
Men skönt var det ändå!
( trots lite bråkiga fogar fortfarande)

Sen var vi alla trötta igen efter lunch och då blev det bebisgos med en skrutta som är så stark i nacken och vill gärna hålla upp huvet.
Nu sitter jag och göttar i solen och Jesper meckar med bilar.

Perfekt dag som vi ska avsluta med grillat.
Fattas ju bara en kall öl....


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Härligt med en långpromenad! Här har vi regnat inne idag. Men jag hoppas att sommarvärmen hittar hit imorgon ... för nu är jag less på att frysa! :(

2013-07-20 @ 21:41:03
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0