Kroppen

En vecka efter förlossningen idag som sagt.
Känner mig ganska pigg i kroppen och otroligt smal. Haha
Fast jag har en go och fluffig mage kvar. Den har dragit ihop sig bra men det här sista sitter nog i ett tag. Och det är inte brottom med det.
Jag tar det i höst!
På förlossningen vägde jag in mig på stadiga 83 kg!
Och nu har jag tappat snart 10 av dom. Fast då var ju hälften typ bebisen... Haha

Det stramar till lite vid stygnen ibland men annars har jag inte ont alls där nere. Ingen sveda eller nått.
Efter Jesper var jag så svullen och kunde knappt sitta men nu inget sånt.

Avslaget är ju däremot inte kul. Trodde de minskat rejält men helt plötsligt kan det komma en del blod igen.
Känns inte roligt att gå hela sommarn med detta!

Längtar efter att gå en långpromenad men jag väntar nog nån vecka till. Vill vila kroppen så mkt som möjligt först.


På bilden är första kortet 2 dagar efter fl.
Andra 4 dagar efter och sista en vecka efter.
Kroppen är ganska otrolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0