Lilla pyre!

Den här lilla tjejen vet inte riktigt vad hon vill ibland. Och då är det inte så lätt för mamma heller!
Igår var en "ligga vid bröstet"- dag. Hon ville inget annat. Inte sova heller.
Sen somna hon till slut i vagnen runt 17 och sov nästan 4 timmar.
Men natten var faktiskt helt ok ändå.

Idag har hon däremot bara sovit... T.o.m bredvid mig! ;-)
Och bajsat nått otroligt mkt!
Kan inte förstå var det kommer ifrån...

Ska bli skönt att få lite fason på tillvaron snart.
Men hon är ju inte ens 2 veckor så just nu får hon hållas! :-)


Kom på förut att av 13 bebisbloggar jag följer har endast 1 fått en tjej!
Resten är bara killar!
Fast här där jag bor verkar det födas mest tjejer. Knepigt!



Kommentarer
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Haha, här är det mest tjejer också. Och typ alla mina vänner som ska ha barn får tjejer nu. Kanske olika på olika ställen ;)

2013-07-08 @ 21:39:52
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0