Pojkflicka?!

Det känns väldigt annorlunda att jag är mamma till en tjej.
Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det riktigt än. Just nu när de är så här små är det ju ingen skillnad men senare vet jag att det kommer bli det.
Det blir det automatiskt vad folk än säger.

Det ska bli väldigt kul att se om Isabelle kommer bli en väldigt tjejig rosa tjej eller mer som mig.
Jag är nog ganska pojkig och har ganska "killiga" intressen som att jag jagar och spelar innebandy. Är ju inte heller ett dugg intresserad av varken smink ,hår eller mode. Så blir hon det kanske hon kan lära mig ett och annat! :-)
Hon kommer självklart få vara precis som hon vill. Tänker inte styra henne åt nått håll.
Fast det här med natur och jakt kommer hon nog inte ifrån, inte i denna familj. ;-)


Det som ska bli mest intressant att se är hur pappa Emil kommer tackla att det är en till tjej i huset! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0