Sjusovare!

Satt en bra stund igår och försökte få Isabelle att somna.
Hon var inte grinig eller så utan bara väldigt trött. Hon somna till ibland men vakna fort igen.
Till slut fick jag henne att somna med nappen i munnen!
Lycka!
Hon tar den ibland och håller kvar och lika ofta åker den ut .
Men nu så!
Hon sov bredvid mig när vi såg film sen gick jag upp och gjorde mig färdig för natten.
Hämtade henne och väntade mig att vi skulle amma lite så hon skulle somna om. Men nej då, jag la ner henne i nestet och hon sov vidare.
Vaknade först vid 2!
Så hon sov 5 timmar i sträck.
Ajaj, mina tuttar kan tilläggas...

Tyvärr är denna historia förmodligen en engångsföreteelse , men det var skönt att sova! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0