Bm besök v 40

Då har jag förhoppningsvis varit på mitt sista bmbesök.
Och idag gick det sådär.
Jag hade nämligen ingen barnvakt idag så jeppe fick följa med mig. Vilket gick bra om det inte hade vart så att mitt blodtryck var för högt och hon ville att jag skulle vila en stund...
Så jag fick åka tillbaka efter att jag fått barnvakt.
Blodtrycket hade sjunkit något andra ggn och hon kollade äggvita oxå men det var ingen.

Annars så mätte hon magen till 35,5. Förra ggn var det 35... ( 2 olika som mätt måtten)
Och nu var bebis inte fixerad utan ruckbar.
Så besöket känns väl sådär lyckat.

Bokade ett till på måndag men jag ber till Gud att jag slipper gå dit!!!!!!
Tycker att denna barnmorskan var helt ok och det är synd att jag inte fick ha henne de senaste gångerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0