Välkommen smärta!

Har under kvällen haft ont i både rygg och mage. Och samtidigt har magen varit stenhård. Spännande!
Känns som kraftig mensvärk. Och det gör skitont när lillis rör sig därinne!

Det är kanske nu mina förvärkar börjar ordentligt och jag ska dras med dom i flera veckor till...
Får se hur jag kommer sova.
Men måste säga att det pirrar till lite i kroppen när man känner så här!

Med Jesper hade jag ju inga direkta förvarningar om nått.
Vattnet gick ju bara hux flux.
Vet inte om det är vanligt att vattnet går med alla barnen. Det är väl typ endast på 10 % av förlossningar det gör det?!
Så nu är jag mer inställd på att det inte kommer göra det.
Fast jag har ju haft fel på mkt annat denna graviditet.... :-)

Jag hejjar på mensvärken och hoppas få lite onda sammandragningar på det oxå!
Hejja hejja!


Kommentarer
Postat av: Lin

Heja, heja!! Snart är det dax! :)

2013-06-13 @ 07:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0