3 månader

Inatt vakna jag av att jag fick sådär ont i magen igen. Det kommer om jag ligger på ett visst sätt bara, men det är svårt att ta sig "ur" den ställningen för jag får kramp. Känns så himla konstigt.
Det måste väl vara ligament och muskler som inte gillar att jag ligger så...

Idag är det 3 månader kvar till bf.
Det är inte så mkt när man tänker efter! :-)
Jag har ju då satt sista datum 10 juni. Haha
Får se vad lillis vill helt enkelt.
Hellre förr än senare men inte allt för tidigt. Jag vill ju ha en färdig bebis med mig hem.
Är faktiskt lite rädd för att hamna på neo. Det krånglar ju till saker otroligt mkt. Särskilt när man har barn innan och djur och när man bor en bit därifrån.
Hemskt att inte få träffa Jesper varje dag, eller den lilla bebisen.
Men skulle det behövas så löser man nog situationen på bästa sätt. Och vi har ju familj och vänner runtom som garanterat skulle ställa upp med hjälp. Det är tryggt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oroa dig inte innan! Det skapar bara mer stress. Ta det lugnt, vi kan inte styra när bebisen kommer ut i alla fall. Och precis som du säger: det mesta löser man tillsammans och med hjälp av familjen. I ett sånt läge ställer alla runt omkring upp, garanterat!

2013-03-26 @ 09:20:31
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0