3 månader

Tänk att om 3 månader kan lillis vara här!
En del av mig tänker att lugn, det är ju 3 hela månader- du hinner!
Och den andra delen tänker att shit - det går ju skit fort!

Har ju lite saker jag vill köpa innan och just nu är väl det inte jätte gott om pengar då jag faktiskt går på mammalön.
Så nu försöker jag sprida ut utgifterna över de månaderna som är kvar och som sagt så får vi ju bara pengar 3 ggr innan det!!!!

Hjälp! :-)
Ingen fara på taket egentligen. Vi klarar oss alltid, dessutom är det inte några dyra saker vi behöver.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet, tiden går hur fort som helst! Det kommer bara säga "plopp" så är vi helt plötsligt i juni...

2013-03-14 @ 14:11:35
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Tiden går så mycket fortare än vad man tror.

Och det som "fattas" nu till bönan här hemma är skötbädd och babygym. Men det känns inte som nån jätte panik än :)

2013-03-14 @ 18:29:59
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0