Fettknölar

Hade sällskap av en kille som vaknade alldeles ledsen inatt igen. Undra om han är inne i nån mardrömsperiod nu.
( alltså Jesper , inte maken)
Så sömnen fick lida rejält. Kom fötter högt och lågt i sängen och så kunde jag inte somna när han snutta högt på nappen. Haha

Fick även morgonsällskap av maken som skulle till vc innan jobbet för att kolla en konstig knöl på huvudet, visade sig vara en fettknöl troligtvis som de ska karva bort sen.
Blä! Tur det inte är nått allvarligare! :-/


Kom nyss hem från min farfar . Var där och fikade massa och hälsade på kalvarna.
Han tycker nog det är ganska kul när man kommer med Jesper. Det märks! :-)
Måste se till att åka dit oftare, så tänker jag alltid men sen kommer allt annat man ska hinna med emellan.
En dag är de inte med oss längre och jag vill gärna minnas den sista ggn vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0