Fööör stor??

Fasen. Har gjort det igen.
Googlat och läst på familjeliv.
Är så nervös nu över att jag kommer ha för stort sf-mått.

Som jag känner själv så är min livmoder nästan uppe vid revbenen.
Där ska den ju inte vara än?! Eller?

Tänker att jag har för mkt fostervatten eller liknande.
Och nej, det ska man icke läsa om.


Nej, bara att bita ihop nu. 6 dagar tills jag faktiskt ska mäta magen hos bm.
Men kan ju inte hjälpa att undra när varenda jäkel ska tala om för mig att jag är enorm.... -Hallå,jag har en spegel hemma !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har vi sagt om att gå in och läsa där?!

Jag hade känt precis ovanför naveln och inte hittat kanten. BM sa att den var mycket högre upp än så. Mitt mått var 24. Jag tyckte det lät mycket, men det var helt normalt tydligen. Man oroar sig så mycket hela tiden.

2013-03-05 @ 08:24:43
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Liza

Jag växte jättemycke i början o i mitten av graviditeten, fick höra hela tiden hur emorm jag va o alla fråga om jag vänta tvillingar. Gick över 2 veckor o 1 dag. Hugo vägde 4025 g. Så inte konstigt att jag va stor. O i ditt läge så ser man väl lite större ut me barn nr 2...



2013-03-05 @ 08:39:01
Postat av: Lin

Varför ska folk tvunget basunera ut att som tycker man är stor?! Vad är det för feeeel på dem.....? Jag tycker inte alls att du ser för stor ut. Men vad är FÖR stor?? Bäbisen kanske ligger framtill och som Liza skrev så blir väl magen oftast större tidigt när man väntar barn nr 2. Du är perfekt! :)

2013-03-05 @ 18:12:12
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0