Första besöket

Då var första besöket avklarat.
Och allt såg bra ut!

Urinen var bra, blodsockret var perfekt ( hur?) och järnvärdet var helt ok.
Hjärtljuden låg på 138-140.
Och magen mätte sf 24.
Alltså ingen jätte mage här inte. :-)
Låg mellan normal och övre kurvan.

Vi tittade vad jag hade med Jesper och det visa sig att magen är en cm mindre nu...

Frågade lite om tul oxå, hon tyckte vi skulle vänta några besök och se om magen börjar skjuta iväg så var det inte omöjligt att jag kunde få göra ett.
Med tanke på att Jesper kom i v 37+2 och vägde 3920, så är jag rädd att denna bebis blir en jätte om den vill ligga kvar hela tiden ut ju!


Vågen visade 8 kg plus nu... Sa ju det...
Fast nu är vi i v 25 så det är inte så konstigt. Inget bm reagerade alls på.

Nöjd och lycklig när jag gick därifrån . Lillis mår bra och just nu mår jag faktiskt oxå riktigt bra.
Nästa besök är i början av april.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ser! Lugna puckar :) Vad kul att allt såg bra ut.

2013-03-11 @ 14:06:33
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Tore låg också på 24 cm första bm-besöket, Edvin vet jag inte, skrev aldrig ner det :( och bönan låg på 20 cm ... men nu har den stuckit iväg och är ikapp storebror ;)

2013-03-11 @ 19:26:51
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Mejbibejbi

Åh va skönt! ;) nu längtar ja ännu mer efter mitt bm besök (3v kvar!)

2013-03-12 @ 09:34:19
Postat av: Mejbibejbi

Kanske oxå kan fråga om tul förresten, Freija vägde 3560g o kom i v37+4...hmm!

2013-03-12 @ 09:36:04
Postat av: Lin

Vad skönt att allt såg bra ut! :)

2013-03-12 @ 09:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0