Fuskare där!

Jag tänkte att imorrn går vi ju in i v 28, tjoflöjt vad tiden går.
Men sen kom jag på att det gör vi ju inte alls. Det är ju v 27 imorrn... :-)
Vad skönt om vi kunde hoppa över nån vecka eller två!


Mår liiite bättre idag. Gick och la mig innan 9 igår kväll och sov som en stock. Behövdes väl.
Om kropp och knopp samarbetar idag så måste jag åka och storhandla för det finns inget ätbart hemma. Tråkigt!!!
Vill åka och kolla på ett babygym hos en tjej men jag får vänta med det tills lönen kommer. Hade visst missat massa födelsedagar som ska firas i helgen så det kan ju vara bra om man har med en present...


Jag blev utmanad av En pojkmammas vardag - att visa upp vår fula trapp som jag hävdade var värre än deras så här får ni den...


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Haha, ja tänk om vi kunde hoppa fram några veckor ... så mycket fortare det skulle gå då ;)

Och ROLIGT att du visar bild på er trappa! Men jag vet inte om jag tycker att den är värre än vår ;)

2013-03-20 @ 09:11:42
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Victoria

Precis så där såg vår trappa ut när vi flyttade in i vårt hus. Men vi målade den vit och bytte till en svart matta istället

2013-03-20 @ 09:58:14
Postat av: Sandra

Jag kan också tänka mig att hoppa över ett par veckor :)

2013-03-20 @ 12:25:19
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0