Glass och Bvc.

Mmmm, snart ska jag ner och ta mig lite, lite glass. Men bara pytte!
Fick ju inga våfflor idag på våffeldagen så jag måste ju få nått gottigt.
Våfflor blir det imorrn hos A istället... :-)
A som idag gått hem inför sin mammaledighet! Hihi
Vet inte hur hon ska klara sig de sista veckorna. Det kommer bli många fikor tror jag. Om inte bebisen vill titta ut tidigare förstås.

Ska med Jesper på 1,5 års kontroll imorrn, tror det blir nån spruta då oxå, men det brukar gå ganska bra. Han har sällan reagerat på dom.
Får se vad han väger och mäter, det blir kul.
Nu går man ju inte så ofta som när de är spädisar. Då sprang man ju där för jämnan. :-)
Väntar dock fortfarande på kallelse till usö för hans hörselkontroll då han har nedsatt hörsel på båda öronen. Inget allvarligt men de skulle kolla så det inte blir värre. Han skulle vart där vid ett år! :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0