Glömt

Förra veckan låg jag en vecka före och idag hade jag glömt att vi byter vecka. Fick påminnas av min app...
Därför har det inte blivit några magbilder än men det tar jag ikväll. :-)

Jag tror jag ska göra en hm beställning på lite kläder inom kort.
Ska i varje fall beställa amningslinnen, det kan vara bra.
Sen blir det nog nån slags skjorta man lätt knäpper upp och kan amma i. Fanns även en fin klänning med knappar på som oxå kan funka bra.
Vill ju gärna ha kläderna sen när man inte ammar oxå. Har kollat lite på riktiga amningskläder men de är så dyra och det känns onödigt att köpa.

Sen kan det hända att det slinker ner nått bebis plagg oxå...
Måste ha kortärmade bodys och nån kort pyjamas.
Bäst att inte kolla fööör mkt! :-)

Just det, Jesper behöver shorts till sommarn och helst några tshirts....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0