Good morning!

Uppe med tuppen idag. Stor bestämde sig för att vakna runt kl 6. Tur jag somna runt 10 igår... :-)

Nu ska jag snart bli upphämtad av Sandra för att hjälpa till på loppis som vårt lag har för att åka på cup. Tyvärr blir det ju ingen cup för mig då den är i april.

Sen kommer maken och hämtar upp mig för då blir det Ikea för hela slanten!!!
Längtar dit!
Vi passar nog på att ta andra roliga affärer när vi ändå är vid Marieberg.
Fick ju frivillig barnvakt så det var ju bra.
Det var farmor som fråga om hon kunde ha Jesper när vi var borta. :-)
Och det tackar vi ju inte nej till. Visst är deg inga problem att ha med honom nånstans men han har nog roligare hos farmor.

Hoppas bara vi hittar det vi är ute efter idag.


Kommentarer
Postat av: Sofie L

Var kul att träffa dig idag! Blir för sällan nu för tiden! Hoppas ni hittar massa skoj i m-berg :)

2013-03-09 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0