Gräsänka

Ligger i soffan och har just mofflat i mig passionfruktsmousse. Gott!
Tänkte kolla på Irene huss men känner redan hur ögonlocken är tunga så det blir nog inte hela filmen. Plus att jag blir lite harig när jag är själv hemma... Maken är hos några kompisar och har tvspelskväll.
Helt ensam är jag ju inte förstås, har ju Jesper och Atlas här men de sover båda två så nått vidare sällskap är de inte! :-)

Idag har vi grejat här hemma med allt möjligt pill. Sen efter lunch kom makens bror , hans tjej och svärmor hit och vi gick ut på promenad.
Jag gav mig tusan på att gå och det har jag fått sota för nu ikväll.
Ibland vill bara inte ena benet vara med längre och det viker sig, det är otäckt!

Lillis har varit väldigt lugn hela dagen. Bara fått enstaka sparkar och lite buffel därinifrån. Jo, hicka har jag ju kännt förstås. Verkar bli en riktig hickare! :-)
Sån skillnad mot häromdagen då det var full fart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0