Långfredagen

Vaknar med tuppen ( Jesper ) som vanligt så nu har vi redan vart igång i flera timmar.
Jag har hunnit ätit frukost, gå en promenad med Atlas och nu har jag precis gjort lunch.
Promenaden gick riktigt bra, känner inte av fogarna ( än ) och fick inte så många sammandragningar.
Antagligen för att jag gick helt i min egen takt och inte försökte stressa på kroppen. Atlas tycker nog det är skittråkigt att gå med mig nu men han får finns sig i det ett tag till helt enkelt! :-)

Nu efter att Jesper har vaknat och käkat lunch ska vi åka och handla lite mat och godis och sen ska vi hälsa på Therese och Davids bygge. Om de är där det vill säga. Måste kanske fråga först.
Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0