Obehaglig mage!

Hade en obehaglig känsla i magen hela dagen igår. Den var öm och hård och det gjorde ont hur jag än satt eller låg.
Nån slags växtvärk antar jag, eller strejk efter gårdagen...
Var jättesvårt att somna för jag hitta ingen bra sovställning.
Inatt när jag vakna fick jag en Flashback hur det var med Jesper i magen
- det här kommer fortsätta heeeela graviditeten! Hihi

Får hålla ut några veckor till. Tänk, om 14 veckor kan lillis vara här!
Jag väljer ju att tro på statistiken som säger att andra oftast kommer tidigare än första barnet... *blink blink*


Idag tänkte jag åka till mor för att leverera det medköpta från Ullared.
Sen passa på att vara ute med Jesper och åka pulka. ( om jag orkar upp för backen...)
Sen får vi se vad kvällen bjuder på.
Nått gott hoppas jag... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0