Tar tillbaka

Varför skrev jag att jag mådde bra förut?!
Det slog tillbaka som jag vet inte vad.

Eller ok, jag mådde väldigt bra tills jag städade hela övervåningen, böt sängkläder, flyttade lite möbler och lagade mat.
Sen sa det PANG.
Och min rygg gick inte längre att böja. Jag mådde illa, började frysa och fick ont i magen.
Tog en dusch nyss och det känns lite bättre. Ska göra en kopp te och äta lite jordgubbar.
Sen blir det sängen!

A och J vill åka till Marieberg imorrn och jag skulle vilja med men jag vet inte om jag orkar det. Inte om jag mår som nu och så har jag ju Jesper med. Han har ju kommit på att det är roligare att gå än att åka vagn och jag har ingen lust att springa efter honom därinne. :-)
Får se hur vi känner imorrn!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är nog din kropp som säger att du ska ta det lite lugnare!

2013-03-12 @ 12:11:14
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Sofie L

Så får du inte hålla på! Ta det lugnt kära du!

2013-03-12 @ 20:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0