Att ha en plan

Nu håller maken på att styra upp deras fiskeresa i helgen.
Japp, ni läste rätt.
Han ska åka och fiska och vara borta fredag natt och kommer hem lördag natt.
Börjar bli nervös för att det ska hända nått bara för att han är borta.
Hade han inte åkt hade jag inte trott att det skulle vara på gång i helgen men det vore så typiskt.

Men det är bäst han får åka så han håller sig hemma resten av sommaren utan gnäll... ;-)

Nu håller jag på att göra upp en plan ifall bebis mot all förmodan tänker komma bara för att pappa inte finns i närheten.
Så nu hoppas jag svärmor kan komma hit till barn och hund under natten och att svägerska Sofia följer med mig till förlossningen.
Och förhoppningsvis så går det så sakta så maken hinner dit.... Haha


Det löser sig hur som helst.
Hoppas jag.
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0