Burning!

Urs, här är en som inte gillar denna värme...
Mina fötter är on fire just nu.
Och så ska man ha stödstrumpor på det oxå. Undra hur länge jag orkar få på mig dom på morgonen?!

Fast jag har aldrig vart nått fan av värme. Nån dag eller så är ju skönt men jag vill ha lite svalkande vindar isåfall.
Jag är ingen som ligger vid beachen och steker på semestern, blir så fruktansvärt rastlös av det! :-)

Hoppas faktiskt inte på full sommarvärme i sommar. Både för min, Atlas och självklart bebis skull.
Kommer ju ändå inte få bada så länge man har avslag .



Läste sorgligt nog på Aftonbladet nyss att de hittat en död 2-åring i en bil.
Mitt hjärta går sönder ju mer jag tänker på det.
Hur kan man lämna ett barn ( eller djur ) i en bil som står i solen?!
Nu antar jag bara att det var det som hänt men det får man väl snart läsa.

Hur som helst så gör det för ont att tänka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0