Idiot raketer!

Fy farao säger jag!
Vilken dålig sömn jag haft inatt.
Bara för att jag verkligen behövde få sova lite.
Började redan igår när jag skulle gå och lägga mig. Då hörde jag de första smällarna och självklart blir Atlas tokig och börjar skälla.
Och när han börjat skälla så vakna Jesper...
Och sen när jag trodde de var över så kom det värsta, det lät som att det var krig utanför av alla raketer.
Trots att vi faktiskt bor typ i skogen...

Tycker verkligen synd om alla djur som är rädda för smällar och bor i städer.
Atlas är väl inte direkt rädd men han är ju jakthund och förknippar väl smällar med jakten...


Somnade till slut och sen var det kissmaraton och sen vakna Jesper halv 7.

Jaja, det är glömt nu för snart ska jag få träffa en liten, liten bebis!!!!
Dessvärre kan jag inte gosa med henne idag. Vill självklart men både Jesper och Emil var lite sjuka i helgen så då är jag rädd jag kan smitta med nått.
De mår ju bra nu men man vet aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0