Levande död

Sån har jag kännt mig idag.
Har inte fått vilat nått på hela dagen.
Jesper vaknade kl 6, sen sov han när jag hade barnvakt för bmbesöket. Så då rök min egen lilla stund för vilopaus...

Trodde han skulle vilja sova en stund till på em men det var total vägran. Han var grinig för att jag inte var någe rolig men jag orkade knappt ha ögonen öppna.
Då är man inte långt från sammanbrott!

Nu fick jag en stund för mig själv när maken kom hem som tur är.
Urs, jag får så dåligt samvete mot Jesper när jag är så här trött!
Det behövs verkligen en tupplur på dagen.
Imorrn hoppas jag vi kan komma bättre överens och få vila båda två för på em ska jag till maxi och storhandla.
Ska handla hem massa basvaror och sånt man kan ha hemma i skåpen nu i sommar. Kan vara skönt att inte behöva handla så mkt när bebis har kommit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0