Lite bättre nu!

Tjoho! Idag gör det inte lika ont vid naveln, är fortfarande väldigt öm men betydligt bättre!
Har sovit bra inatt oxå. Kan väl ha berott på att jag var helt slut men nu kunde jag vända mig utan att vilja skrika.

Hoppas det går över ännu mer tills imorrn!

Har inte gjort mkt nyttigt idag. Var och hämtade ett paket på fm och sen luncha vi hos svägerskan.
Paketet innehöll Jespers nya vagn. En brio sulky. Så jäkla nöjd med både vagn och priset!
Har tittat på den vagnen länge men tyckt att den är lite dyr. Men nu fick jag massa rabatt och då var vagnen redan nedsatt lite så det blev perfekt.
Ska bli så skönt att slippa konka på vår stora tunga emmaljunga nu med magen i vägen. Räcker med att vi ska ha den till bebisen sen.


Förövrigt så får jag inte upp några bilder med appen. Har gjort allt jag kunnat men den vägrar.

Nån med samma problem??!!


Kommentarer
Postat av: Lin

Störigt.. Jag kunde lägga upp två bilder m appen igår. Tycker det är ofta som appen strular! Det brukar hjälpa att av- och ominstallers skiten, men då försvinner alla bloggar du lagt in att följa...

2013-05-25 @ 06:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0