Sömnproblem

Har börjat ha svårt att sova. Vänder och vrider men hittar aldrig en skön sovställning.
Och när jag väl somnat så vaknar jag av att jag är kissnödig eller att jag svettas bort.
Inatt vaknade jag och trodde inte jag skulle hinna på toa så kissnödig var jag. Och när jag väl kom dit så kom några droppar ut. Busiga unge att ligga och trycka!!!


Hängde upp alla små bebis kläder förut.
Så små och pluttiga de är!
Vet nästan vad som ska packas i bb väskan.
Det ända tråkiga är att de knappt finns en gnutta färg på kläderna jag har. ( vitt, beiget, grått, liiite grönt och ljusblått)
Jag vet ju att det finns många fina plagg med massa mönster och färger som passar både killar och tjejer men jag vill inte klä mina barn i dom.
Då väntar jag hellre tills jag vet vad det blir och köper passande färger sen.
Så jag får ha en beige/vit/grå bebis i början. Men det gick ju bra för Jesper så det går nog nu med! :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag svettas också bort på nätterna! Och när jag ändå vaknar i en pöl av svett brukar jag passa på att gå på toa också. Det där med tre droppar känner jag igen! Jag ska sluta sova med täcke och bara ta själva påslakanet istället. Hoppas på att svettas mindre...

2013-05-10 @ 19:59:07
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0