Strandad val

Herre min skapare! Nu har jag tagit min foglossning till en helt ny nivå.
Jag kan inte lyfta benen. Det gör så ont i blygdbenet så jag vill gråta lite.
Detta fick jag nu när vi var och handlade. Inte alls kul vill jag tala om!

Läste lite nu om just ha ont i blygdbenet och vad stod det då?!
Jo , att man inte ska köra kundvagnar. Haha
Too late!

Tur jag köpte med ny spännande glass hem. För det behöver jag. :-)
Och nu är i varje fall skåp och frys fyllda och bebisblöjor och små nappar är inköpta!!


Imorrn blir det fika med Jespers kompisar och på em tror jag vi åker en liten sväng till farfar. I hope! ;-)


Kommentarer
Postat av: Lin

Usch och aj aj! Lider med dig... Försök vila!! Hoppas du får en god natts sömn, det brukar göra susen för mig!

2013-05-28 @ 22:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0