V 34

Då var vi i v 34 då.
Om en månad skulle lillis kunna dyka upp. ( eller ner )
Det vore otroligt skönt tycker jag... ;-)

Allmäntillståndet är ändå ok. Jag får ta varje dag som den kommer känner jag. Har inte lika ont av foglossning eller bråcket längre. Om jag inte går nån långpromenad men det undviker jag.
Däremot har jag fått riktigt ont i fötterna efter en dag, särskilt nu när värmen har kommit.

Lillis i magen är nog en ganska lugn typ. Det är lite buffar hit och dit men inte mkt mer än så. Och den ligger nog väldigt långt ner med huvet för den kommer ilningar som sjutton.
Jag har inte upptäckt nått mönster än på när den är vaken. Försöker titta på kl när jag känner mkt men det stämmer inte så ofta med föregående dag.
En knepig unge vi får! ;-)

Annars tror jag mitt värsta hormonutbrott håller på att lägga sig. Blir fortfarande irriterad på vissa personer och småsaker men jag är inte lika nere som föregående vecka. Skönt!!!

Nu ska jag tvätta första tvätten med babykläder. Och spjälsängen blev bäddad häromdagen. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0